dinsdag 25 september 2012

Inzending 1: Ik blog dus ik besta


Ik blog dus ik besta 

door:
Tanja van Zweeden


Ik ga mezelf maar even na
Blog meestal met een gedicht
Meestal zwaar maar soms ook licht.

De teksten die ik op blogspot schrijf
Recht uit mijn hart, recht uit mijn lijf
Voor ieder die het lezen wil
Soms boos, lawaaiig, vaak rustig, stil

Al mijn gevoelens kan ik kwijt
Al ben ik druk, heb altijd tijd
Om gal te spuwen, uit te storten
Nooit met stoten, nooit met horten

Al ben ik geen blogger van het eerste uur
Bloggen zit in mijn natuur
Ik blog herkenbaar en met gevoel
Al blog ik niet een heleboel

Wanneer er weer een blog is geplaatst
Tweet en facebook ik er ook nog naast
Ik lees reacties en blog weer dus ja

Ik blog dus ik besta!


Meer lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten