maandag 19 november 2012

Inzending 4: Mijn stijl van leven





 Mijn Stijl van Leven

door: Trijntje Dekker


In de brugklas was het twitter hier twitter daar twitter zus twitter zo. Dus zat ik hele dagen achter twitter en nam ik mijn telefoon ook mee naar boven als ik huiswerk ging maken. Dit is natuurlijk niet goed geweest voor mijn cijfers. 

Ik haalde door twitter en ook facebook slechte cijfers. Hier was ik niet blij mee en ook me ouders niet. Ik had gemakkelijk naar vwo door kunnen stromen als facebook en twitter er niet waren. Maar nu niet meer. 

Ik haal goede cijfers door dat ik maar heel even achter twitter en facebook zit na school en dan ga ik leren en huiswerk maken. Ik heb ook de beruchte app van mijn telefoon afgehaald. Ook zei ik op twitter dingen die ik in het echt nooit zou zeggen. Want ja mijn moeder zit niet achter twitter dus ze kan ook niet lezen wat ik zeg. Maar dit is ook niet goed geweest want mensen gaan je wel af en toe raar aankijken als je zoiets doet. 

Natuurlijk zit ik nog wel eens achter twitter en facebook, maar nooit meer zo vaak als vroeger. En daar word je blijer van want je ziet dat als je je best er voor doet en je niet word afgeleid dóór twitter of facebook dat je er door beloond word met goede cijfers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten