maandag 19 november 2012

Inzending 5: Mijn stijl van leven

Mijn stijl van leven

door:
Kim Doedel
Heb jij het ooit gezegd?
 ‘ik doe niet aan al die dingen, zoals hyves, twitter en facebook’, het erge is, ik wel. 
Toen ik de ‘blog dus ik besta’ wedstrijd las. Ben ik na gaan denken. 
Het is helemaal niet waar! 
Eigenlijk vind ik mijzelf een beetje dom dat ik dat gezegd heb, maar ik maak het goed, let maar op! Wie het eerste zinnetje kent, kent deze zeker ook; ‘Ik kijk even op facebook, misschien heeft ze een berichtje achtergelaten’, 
…aha, ik weet zeker dat als ik je gezicht nu zag dat je niet nee zat te schudden. 
Nou dan deze; ‘weet je dat niet?! Ik had het toch op twitter gezet’, deze is meerdere keren tegen mij gezegd, maar twitter vind ik niets. 
Ik vind niet dat mensen alles over mij hoeven te weten! Ik vind facebook veel leuker, oeps daar ga ik weer. Zie je wel! Iedereen heeft iets met dat soort dingen, en iedereen met een
smartphone heeft sowieso what’s app. Maar ik zit ook op facebook, ieder gezond
mens doet dat.

Maar de andere kant is, al heb ik het nog niet meegemaakt, het kan ook wat minder
leuk zijn, bijvoorbeeld bij cyberpesten, soms vind ik dit wat overdreven; ja, het kan
iedereen overkomen, maar ik heb al bijna 4 jaar facebook en ik heb nog nooit zoiets
meegemaakt. Misschien komt het omdat mijn ouders me 24/7 in de gaten houden.
Maar ik denk wel twee keer na voordat ik iemand toevoeg die ik niet ken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten